امداد رسانی به موقع اورژانس هوایی نیشابور در سانحه واژگونی اتوبوس

اورژانس هوایی

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور روز یکشنبه، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۲ اورژانس ۱۱۵ نیشابور با آمادگی کامل و استفاده از تیم های عملیاتی زمینی و هوایی به مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس امدادرسانی کرد.


سیدحمید حسینی معاون مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در گفتگو با روابط عمومی این مرکز اظهار کرد: نکته درخشان در خدمات رسانی به مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس که در کیلومتر ۳۵ نیشابور سبزوار اتفاق افتاد، حضور به موقع بالگرد اورژانس هوایی نیشابور بود که پس از بررسی شرایط بحرانی، اعزام مستقیم دو مصدوم بدحال این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد در دستور کار قرار گرفت.

 

این مقام مسئول افزود: با توجه به وخامت حال چهار مصدوم و اهمیت زمان طلایی، دو مصدوم توسط آمبولانس زمینی و دو مصدوم بد حال تر توسط بالگرد اورژانس هوایی بدون فوت وقت و تحت مراقبت به صورت مستقیم به بیمارستان طالقانی مشهد اعزام شدند.

حسینی در پایان گفت: مایه افتخار می باشد که کادر پرواز همچون کادر درمان دلسوزانه در جهت نجات جان بیماران تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند و صمیمانه از تمامی همکاران ارتباطات و عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور (کارشناسان فوریت های پزشکی پایگاه های برزنون، هوایی و شش شهری) و کادر پرواز هوانیروز که در این مرکز مشغول به انجام ماموریت می باشند، تشکر مینمایم.
حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید به طور هم زمان در محور نیشابور به سبزوار روز یکشنبه، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۲، پنج فوتی و بیش از 29 مصدوم بر جا گذاشت.