به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری:حوالی ساعت 11صبح 2آذر ماه جهت آقای 64ساله که در روستای کوه سفید منطقه خوزستان دچار درد شکمی شدید شده بود درخواست خدمات اورژانسی شد.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومي مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، در ساعت 12:54 امروز شنبه 5آذر 1401 با اعلام در خواست بالگرد ازبیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار و انجام هماهنگیهای لازم، بالگرد به پرواز درآمد.

 

مورد ماموریت آقای 52ساله ای بود که بدلیل درد قلبی نیاز به اقدامات درمانی در بیمارستان فوق تخصصی قلب در مرکز استان داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان فاطمه زهرا (س) منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری:حوالی ساعت ۱۰صبح امروز ۲۲ مهر ماه جهت مادر باردار۱۷ساله که در کوه سفید استان خوزستان دچار درد شکمی شدید شده بود درخواست خدمات اورژانسی شد.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری:حوالی ساعت 11صبح امروز22 مردادماه جهت آقای 30 ساله که در ارتفاعات کوه کلار توسط خرس مورد حمله قرار گرفته بود درخواست خدمات اورژانسی شد.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 استان مرکزی ، بهروز ایران نژاد رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی در این باره اظهار داشت: در پی اعلام در خواست انتقال بیمار ۵۹ ساله با علائم سکته حاد مغزی کد ۷۲۴ از درمانگاه شهر میلاجرد ، بالگرد اورژانس هوایی به منطقه اعزام و ضمن ارائه مراقبت های پیشرفته پزشکی، بیمار مذکور جهت دریافت خدمات تکمیلی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شد.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط‌ عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری ؛حوالی ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز ۲۱مردادماه جهت پسر بچه ی ۱۱ساله که در دشتک دچار تصادف و ترومای شدید شده بود درخواست خدمات اورژانسی شد. 

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری:حوالی ساعت ۸صبح ۱۳ آبان ماه جهت خانم ۵۷ساله که درروستای دهدلی دچار درد قلبی شده بود درخواست خدمات اورژانسی شد.و باتوجه به صعب‌العبور بودن منطقه سریعا بالگرد اورژانس در شرایط نامساعد آب و هوایی جهت نجات جان خانم ۵۷ساله به پرواز درآمدو پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به وسیله ی بالگرد اورژانس استان به بیمارستان هاجر انتقال یافت.

ادامه مطلب...

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مرکزی گفت: طی تماس تلفنی در ساعت یازده و سی چهار دقیقه امروز ۲۸ مردادماه با مرکز ارتباطات اورژانس استان، بالگرد اورژانس هوایی جهت نجات جان بانوی کوهنورد که در اثر سقوط از ارتفاع در منطقه لجور دچار صدمات متعدد شده بود در آسمان استان به پرواز درآمد.

ادامه مطلب...

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در ظهر امروز ۱۴ مردادماه ، امدادگران اورژانس هوایی دزفول جان مردی ۵۴ ساله که در منطقه سخت گذر دله چنار از ارتفاع سقوط کرده بود را نجات دادند.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری:حوالی ساعت ۸صبح ۶ آبان ماه جهت آقای ۵۰ساله که در آبشار زردلیمه دچار درد شکمی شدید شده بود درخواست خدمات اورژانسی شد.

ادامه مطلب...

مقالات دیگر...