بالگرد اورژانس هوایی دزفول صبح امروز پنجشنبه ۱۳ مردادماه برای امدادرسانی به مادر باردار ۳۱ ساله در منطقه سخت گذر کول سیرا به پرواز درآمد.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومي مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، در ساعت 14:40روز پنجشنبه 9تیرماه، 1401 با اعلام در خواست بالگرد از منطقه گزنک در جاده هراز  وانجام هماهنگیهای لازم، بالگرد به پرواز درآمد.

 

ادامه مطلب...

 پرواز بالگرد اورژانس هوائی غرب خراسان رضوی جهت انتقال بیمار سکته قلبی در رشته کوه آلاداغ خراسان شمالی
 
ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومي مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، در ساعت 10 امروز سه شنبه 7تیرماه، 1401 با اعلام در خواست بالگرد از بیمارستان امام سجاد رامسر وانجام هماهنگیهای لازم، بالگرد به پرواز درآمد. 

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری ؛حوالی ساعت ۶ صبح روز ۲۴تیرماه جهت مادر باردار ۳۲ساله که در روستای ایناز از توابع شهرستان کوهرنگ دچار درد زایمان شده بود درخواست خدمات اورژانسی شد.

ادامه مطلب...

اورژانس هوایی زنجان برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه به پرواز درآمد.

 

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: انفجار ناشی از نشت گاز شهری در روستای ینگجه قیدار ۲ مصدوم برجای گذاشت که با توجه به شدت سوختگی هر 2 مصدوم برای اقدامات درمانی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

دکتر داریوش تقی لو روزافزود: پس از اعلام حادثه به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس استان ۲ کد آمبولانس از پایگاه‌های دهجلال و مرکز خدابنده به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه با احتمال نشت گاز شهری از اجاق گاز خانگی اتفاق افتاد که موجب انفجار و سوختگی ۲ پسر ۱۴ و ۷ ساله شد.

این مسوول ادامه داد: هر ۲ مصدوم پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) قیدار انتقال یافتند و با توجه به نیاز به درمان تخصصی، هر ۲ مصدوم توسط اورژانس هوایی تحت نظر از بیمارستان امیرالمومنین به مرکز درمانی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

 

انتها پیام/

 

به گزارش روابط عمومي مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، در ساعت 10:45 روز پنجشنبه 12خرداد 1401 با اعلام در خواست بالگرد از درمانگاه بلده و انجام هماهنگیهای لازم، بالگرد به پرواز درآمد.

 

ادامه مطلب...

مقالات دیگر...