رئیس اورژانس فارس خبر داد: عصر امروز بالگرد اورژانس داراب کودک دو ساله ای را که دچار سوختگی با شیر داغ شده بود از درمانگاه رستاق به بیمارستان امام حسن مجتبی داراب انتقال داد.

ادامه مطلب...

سرعت عمل بالای تیم پزشکی و اورژانس هوایی تهران منجر به انتقال موفق قلب از مشهد به تهران شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ در خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور اعضای بدن پسر ۱۶ ساله مشهدی که دچار مرگ مغزی شده بود بعد از رضایت خانواده بیمار در بیمارستان منتصریه مشهد به بیماران اهدا شد.

قلب این بیمار صبح امروز یکشنبه ۵ دیماه ساعت ۰۹:۵۵ به تیم پزشکی انتقال قلب که از تهران به مشهد آمده بودند تحویل داده شد که بلافاصله بعد از تحویل قلب توسط آمبولانس به فرودگاه مشهد منتقل و در ساعت ۱۰:۲۰ با همکاری هوانیروز توسط هواپیمای جت فالکون سریع السیر به تهران منتقل شد.

در ساعت ۱۱:۳۷ امروز این پرواز به فرودگاه مهرآباد رسید که بلافاصله تیم پزشکی توسط بالگرد اورژانس هوایی تهران به بیمارستان قلب شهید رجایی منتقل می شوند و درساعت ۱۱:۴۷ قلب بیمار جهت پیوند به اتاق عمل این بیمارستان تحویل داده شد.

خوشبختانه عمل پیوند قلب برای بیمار ۱۵ ساله اصفهانی که بیش از یکسال در انتظار پیوند قلب بود با موفقیت انجام شد.
پیوند کلیه ها و کبد بیمار اهداکننده درمشهد نیز جان تازه ای به بیماران بخشید.

این سی و پنجمین انتقال اورژانس هوایی تهران برای ماموریت اهدا عضو بود که از لحظه تحویل قلب از مشهد در کمتر از سه ساعت عملیات انتقال موفقیت آمیز انجام شد.

cf06a4b5 6475 48f9 b599 9b39f1954e96edit

 

c484cf3c c103 4dac aaaf f51a845d4623edit

 

538385e2 4bf5 4be7 9231 8ee112775221edit

 

 66ece020 6995 46bb 9bb7 cd36db623502edit

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، در ساعت ۱۲:۱۴ روز پنجشنبه، ۲۹اردیبهشت ۱۴۰۱، با اعلام در خواست بالگرد از مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و انجام هماهنگیهای لازم، بالگرد به پرواز درآمد.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز،ساسان کیانپور رییس اورژانس هوایی اهواز گفت،  انتقال مصدوم با تشخیص ضربه به سر و صورت بدنبال تصادف از گتوند به بیمارستان گلستان اهوازیکی از ماموریت‌های موفق ما بود.

ادامه مطلب...

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از امدادرسانی بالگرد اورژانس ۱۱۵ نیشابور به دو حادثه تصادف در کمتر از ۴۸ساعت خبر داد

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛طی تماسی با مرکز 115 اورژانس روانسر گزارشی مبنی تصادف یک دستگاه سمند اعلام شد. 

با اعلام این خبر بلافاصله یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شد.

متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت و 2 نفر با بالگرد اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیای ؛حوالی ساعت ۱۵ بعدازظهر ۱۳اردیبهشت ماه ۱۴۰۱جهت آقای ۲۳ ساله که در کوه شیت دچار سقوط از کوه شده بود درخواست خدمات اورژانسی شد.

ادامه مطلب...

مقالات دیگر...