روابط عمومی اورژانس خوزستان با اعلام خبر مارگزیدگی یک مادر باردار در منطقه آرپناه لالی از اعزام یک فروند بالگرد و انتقال وی به بیمارستان امام اهواز توسط امدادگران خبر داد.  
 
ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساسان کیانپور مسئول اورژانس هوایی اهواز از انتقال موفق قلب از اهواز به تهران با سرعت ۶۰ دقیقه توسط جت فالکون اختصاصی خبر داد.

 

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان؛ روزپنج شنبه مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ طی تماس با اتاق فرمان ۱۱۵ اصفهان مبنی بر تصادف رخ به رخ پژو۴۰۵ و نیسان وانت در ۵ کیلومتری بعد از رامشه به سمت حسن آباد جرقویه، بلافاصله ۲ کد امدادی(پایگاه ۲۲۲۳ و۲۳۱۳) در محل حادثه حاضر شدند.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در تاریخ پنج شنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که نوزاد ۶ماهه به علت تب بالا در روستای دره توت از توابع شهرستان کوهرنگ دچار تشنج شده و باید به سرعت به یک بیمارستان مجهز منتقل شود.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 سبزوار : بالگرد اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی طی دو سورتی پرواز جداگانه جان دو نفر را نجات بخشید، کادر عملیاتی درمانی اورژانس هوایی غرب خراسان طی دو پرواز جداگانه دو بیمار قلبی را در سریعترین زمان ممکن ، به بیمارستان اعزام کردند

ادامه مطلب...

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از واژگونی خوورو سواری پراید در محور فدیشه به عشق آباد خبر داد.

ادامه مطلب...

دکتر غریبانی ،رییس اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه که از نزدیک در جریان امدادرسانی به سه مصدوم تصادف امروز که در مسیر رضی به گرمی اتفاق افتاده بود،در محل پد بالگرد اورژانس هوایی حضور داشت.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اصفهان، مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان گفت: روز گذشته چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و به دنبال درخواست بیمارستان شهید رجایی داران برای انتقال خانم ۲۵ ساله ای که در سانحه واژگونی پژو۲۰۶ دچار آسیب های شدیدی شده بود، با هماهنگی EOC دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بالگرد اورژانس هوایی به محل اعزام و این مصدوم به پد فرودبالگرد بیمارستان الزهرا و سپس به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شد.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساعت 11:23 امروز یکشنبه15فروردین 1400 ، با اعلام در خواست بالگرد از درمانگاه گزنک در محور هراز این عملیات هوایی اورژانس انجام شد.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اصفهان، مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان گفت:  روز گذشته مورخ پنجم اسفندماه۹۹ به دنبال درخواست بیمارستان شهید بهشتی اردستان برای انتقال ۲ مصدوم ۱۹ و ۲۴ ساله ای که در سانحه تصادف دچار آسیب های شدیدی شده بودند و نیاز به جراحی فوری داشتند، با هماهنگی EOC دانشگاه، بالگرد اورژانس هوایی به محل اعزام و این مصدومان به بیمارستان الزهرا اصفهان منتقل شدند.

ادامه مطلب...

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از امدادرسانی هوایی به مادر باردار در روستای زهان در ۱۱۴ کیلومتری نیشابور خبر داد.

ادامه مطلب...

مقالات دیگر...