به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال وبختیاری؛ دکتر محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت:۲۶ بهمن ماه طی تماس تلفنی بامرکز ارتباطات اورژانس استان، اعلام شد که در روستای دماب از توابع شهرستان اردل خانم ۲۴ ساله ای، دچار درد زایمان شده و باید به سرعت به بیمارستان منتقل شود.
ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساعت 9 صبح امروزشنبه  25 بهمن ،بالگرد اورژانس مازندران جهت انتقال یک کوهنورد مصدوم به پرواز در آمد.بر اساس همین گزارش کوهنورد که یک خانم 51 ساله بود به دلیل سقوط دچار آسیب به اندامها شده بود از محل حادثه توسط بالگرد امداد و نجات کشوربه پد رینه منتقل شد و در یک عملیات هماهنگ توسط بالگرد اورژانس مازندران به شهرستان آمل و بیمارستان 17 شهریور منتقل شد.خوشبختانه حال این مصدوم وخیم اعلام نشد.

 

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری؛دکتر محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت:طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس استان, اعلام شد که در روستای لیمه از توابع شهرستان اردل پسر بچه 12 ساله به دنبال سقوط از کوه دچار تروما به سر شده که باید به سرعت به بیمارستان منتقل شود.

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، به نقل از هوشنگ عالیپور مسئول اورژانس لالی، طی تماس با مرکز اورژانس در ساعت ۱۲:۳۰ مبنی بر شکم حاد بیمار ۳۵ساله با تهوع واستفراغ فوراً به ستاد بحران و اورژانس هوایی استان گزارش داده شد و دستور بالگرد صادر گردید.

 

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساعت 11:43روزجمعه 17 بهمن99، با اعلام در خواست بالگرد از بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهراز مرکز ارتباطات اورژانس مازندران این عملیات هوایی اورژانس انجام شد.

 

ادامه مطلب...

به گزارش روابط عمومی اورژانس یزد –  به نقل از دکتر محمد سرور رئیس اداره ی اورژانس هوایی کشور ؛ عصر یکشنبه 19 بهمن ماه 1399 ، خبر رخداد حادثه برای کویر نوردان اصفهانی درمنطقه ی کویر مصر (نقطه ی مرزی چوپانان در استان یزد و جندق در استان اصفهان) به مرکز پیام اورژانس اصفهان گزارش شد . با توجه به نزدیک بودن موقعیت درخواست کمک به پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جندق در استان اصفهان ، کد امدادی این مرکز به محل حادثه اعزام و در آخرین نقطه ی دسترسی زمینی مستقر شد. با توجه به تخصصی بودن امداد و نجات در کویر هماهنگی با تیم امداد و نجات هلال احمر اصفهان انجام و پس از نزدیک 16 ساعت جستجو در کویر منطقه ی ریگ جن ، ساعت 6 صبح دوشنبه 20 بهمن ماه ، جستجو به نتیجه رسید .

دکتر سرور در توضیحات این ماموریت افزود : مدد جو جوان 28 ساله با آسیب های متعدد به سر ،گردن و اندام و با شک به صدمه ی نخاعی بود که پس از انجام اقدامات پایه ی حفظ حیات توسط پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی پایگاه جندق ، توسط بالگرد اورژانس هوایی یزد به مرکز ترومای بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شد.

رئیس اداره ی اورژانس هوایی کشور یادآور شد ؛ هفته ی گذشته نیز ماموریت مشترک اورژانس یزد و اورژانس پیش بیمارستانی ایرانشهر با هدایت و فرماندهی اداره ی اورژانس هوایی کشور در انتقال مادر باردار پرخطر از بیمارستان ایرانشهر به بیمارستان شهید صدوقی یزد ، انجام شد .